כתובתו של אתר אינטרנט היא בעצם הזהות שלו ברשת הוירטואלית המסועפת, ממש כמו שאנו צריכים להזין כתובת במכשיר ה-GPS על מנת להגיע למקום הנכון ושינוי קטן ככל שיהיה בכתובת זו עלול להביא אותנו למקום אחר לגמרי, כך גם דפדפן האינטרנט מצפה לקבל כתובת מדוייקת על מנת להביא אליכם את התוכן המבוקש.
חשיבותה של כתובת האתר או ה-URL בעגה המקצועית היה בעבר גדול הרבה יותר.
אנשים פשוט הקלידו את כתובות האתרים בדפדפני האינטרנט שלהם וכך הגיעו אל אתר האינטרנט שביקשו, גם כיום, אגב, ניתן לעבוד באותה צורה אם כי החידושים הטכנולוגיים הפכו זה מכבר את הצורך להקליד לחסר תועלת.
מנועי החיפוש החליפו את הצורך בהקלדת כתובות אינטרנט וכיום, אם רוצים להגיע לכתובת של אתר אינטרנט מסוים, פשוט מחפשים באחד ממנועי החיפוש, למשל גוגל, את שם החברה, שם המנכ"ל , שם הטכנאי ואפילו מספר טלפון או מספר פקס, ומנוע החיפוש ימצא עבורכם תוצאות קרובות אם לא מדויקות ביותר עבור החיפוש לכם.
למרות כל הכתוב לעיל, חשיבותה של כתובת האינטרנט של האתר היא גדולה כיום יותר מבעבר.
אם בעבר, העדיפות ניתנה לשמות קצרים וקליטים שיהיה נוח למשתמשי האינטרנט לזכור ולהקליד כמו למשל ebay.com או cnn.com, כיום חשוב מאד לשים לב לתוכן של כתובת האתר.
כיום למשל חנות למכירת מוצרי סלולר באינטרנט, מוטב לה שבכתובת האתר שלה תופיע המילה cellular או phone או mobile או מילים אחרות הקשורות לתחום.
מנועי החיפוש מתייחסים לכתובות אתרי האינטרנט ברצינות ומביאות בחשבון כי מילים הממוקמות בכתובת האתר שלכם מעידות על תוכנו.
כתוב תגובה