לצערנו, תחום השיווק והפרסום ברשת האינטרנט מלא בחברות המבטיחות דבר ומספקות דבר אחר. הסיבה היא שמקדמי האתרים לא יכולים להתחייב על מידום כזה או אחר ובטח שלא בזמנים, כאשר אנו ניגשים ללקוח, המונח קידום אתרים אינו בהכרח מושג נכון – זה אולי המונח בו משתמשים בעלי האתרים לתאר את פעילות השיווק והפרסום הנעשית באתר שלהם אולם לא תמיד הדבר עולה יד ביד עם מה שקורה במציאות.
קידום אתרים הוא בעצם מיטוב האתר או ביצוע שינויים באתר ומחוצה לו על פי הנחיות מנועי החיפוש המשתנות חדשות לבקרים – כן כן ניחשתם נכון – בעיקר גוגל.
אין קסמים בתחום קידום האתרים, מקדם אתרים שיבטיח לכם מיקום כזה או אחר בפרק זמן קצוב ישקר לכם במצח נחושה.איש אינו יודע מה תהיינה דרישות מנועי החיפוש או אילו שינויים הם עתידים לבצע בשיטת האחסון או הדירוג של האתרים אותם הם מציגים וכמובן שעניין אחד חשוב הוא מה יעשו המתחרים שלכם בתחום. ניתן כמובן לספק הערכות כאלה ואחרות אבל מקדם אתרים ישר ואמין יסביר לכם שאינו יכול להתחייב על מיקום\כמות כניסות\פרק זמן או כל עניין אחר.
זה הוא גם הקושי בלהיות מקדם אתרים, הרי כמקדם אתרים אינני מספק ללקוח מוצר אמיתי ואפילו לא שירות שהוא או היא יכולים למדוד. ההבטחה שלי כמקדם אתרים היא שאעשה כל שביכולתי להביא יותר עבודה בכל דרך אפשרית תוך שימוש בידע שלי ושל עובדי המתעדכנים בדרישות מנועי החיפוש והשינויים שהם מבצעים לאורך הזמן.
אחד העניינים החשובים שחייב כל בעל אתר להבין הוא שקידום אתרים אינו עניין זמני. קידום אתרים טוב יביא תוצאות אמתיות תוך מספר חודשים (במקרה הטוב – תלוי בביטויים ובתחרות) אולם אם יבחר בעל האתר להפסיק את תהליך הקידום, אזי סביר להניח שהאתר ירד בדירוג ויאבד מקומות בתוצאות החיפוש וכתוצאה מכך מספר הכניסות והפניות לעסק ירד. קידום אתרים אינו עניין זמני.
כתוב תגובה