חברת מיקרוסופט מתקדמת במהירות בפיתוח מנוע החיפוש שלה בינג, כנראה כדי לנצל את ה"באז" של תחילת החודש כשהושק מנוע החיפוש החדש של ענקית התוכנה האמריקאית. מיקרוסופט הצהירה כי תחל במהלך שבסיומו יוכל בינג לספק למשתמשיו מידע יותר עדכני או Real Time לשם מכוונת מיקרוסופט את המהלך הבא בפיתוח של בינג. כמובן שישנן חברות ומנועי חיפוש אחרים המתמחים בתוכן "חי" (Real Time) של שירותים כמו טוויטר, טכנוראטי, לינקד אין ורשתות חברתיות אחרות, גוגל עצמה הודיעה כי היא עובדת על פרוייקט לסרוק ולהכניס לאינדקס שלה את מידע המשתמשים בטוויטר.
במקרה של מיקרוסופט זה נראה כאילו הם מכוונים ל"קצפת" של משתמשי טוויטר הפעילים יותר, מיקרוסופט הכריזה כי בתחילה תתמקד במשתמשי טוויטר הפעילים והידועים יותר ולא בכל משתמשי טוויטר כולם, בנוסף – על פי הערכות ראשונות החיפושים בבינג לטוויטים לא יניבו תמיד תוצאות רצויות.
גארי קמפבל העומד בראש מנוע החיפוש בזמן אמת קולקטה אמר כי מיקרוסופט ובינג נמצאים בהתחלה חדשה וטובה, אולם תמצית "החיפוש החדש באינטרנט" כפי שהוא מכנה אותו, לא נמצא בגישה של מיקרוסופט "זה דומה לסריקת אתרים של אנשים בעלי שם והשפעה בלבד" כך הוסיף קמפבל – "מיקרוסופט ב-בינג מחמיצה את עושר המידע והזתמון המיידי שלו ברשת בזמן אמת".
על פי מומחים בתעשייה, מיקרוסופט נמצאת רק במקום השלישי בתחום החיפוש ברשת האינטרנט עם חלק של פחות מ-10% מן החיפושים שנעשים ברשת האינטרנט, בהשוואה לגוגל שנמצאת אי שם למעלה בסקרים ויאהו שחלקה בסביבות ה-20%.
סטיב באלמר מנכ"ל מיקרוסופט אמר שמיקרוסופט היא כמו חברת הזנק דינמית כשמדובר במחלקת החיפוש באינטרנט שלה.
"יש דברים שאנחנו יכולים להרשות לעצמינו לעשות כי אנחנו לא מובילים את השוק בתחום החיפוש באינטרנט, לנסות ולשנות טוואי פעילות באופן תדיר ולא להיות נעולים בהרגלי משתמשים, יש לנו את הגמישות והמותרות לבצע ניסויים במערכות שלנו ללא חשש מאיבוד משתמשים" כך רמז באלמר.
כתוב תגובה