סקר: סוגי מודעות והשפעתן על הציבור

סקר: סוגי מודעות והשפעתן על הציבור

מגזין מסחר בארה"ב ערך סקר בתחילת יוני בין 2521 אמריקאים. נושאי הסקר היו :ec-survey
1.באילו סוגי מודעות את\ה משתמש\ת כמקור מידע לפני קניה?
2.מאלו סוגי מודעות את\ה מתעלם\ת?
למרות שהסקר נערך בקרב מבוגרים אמריקאים, התוצאות מעניינות.

התוצאות לגבי הפרסום שעוזר לבצע רכישה:
37% טענו כי פרסום בטלויזיה עוזר להם להחליט לגבי ביצוע רכישה.
17% טענו שפרסום בעיתון עוזר להם להחליט לגבי ביצוע רכישה..
14% טענו שפרסום במנועי חיפוש באינטרנט עוזר להם להחליט לגבי ביצוע רכישה..
כאשר 3% דיווחו על פרסום ברדיו ובאנרים באינטרנט רק 1%.

לעומת זאת 28% מן הנשאלים טענו שאף אחת משיטות הפרסום אינה משפיעה על החלטתם לביצוע רכישה.

לכשנשאלו מאילו סוגי מודעות הם מתעלמים:
46% טענו שהם מתעלמים מבאנרים באינטרנט.
17% טענו שהתעלמו מפרסום במנועי חיפוש.
13% טענו שהתעלמו מפרסום בטלויזיה.
9% טענו שהתעלמו מפרסום ברדיו
6% טענו שהתעלמו מפרסום בעיתון.

למרבה הפלא בסקרים אחרים שנערכו בקרב בני נוער התגלה כי יותר בני נוער מתעלמים ממודעות פרסום במנועי חיפוש – עובדה הסותרת את האינטואיציה בנושא.

כתוב תגובה

צרו איתנו קשר בדרך החביבה עליכם

info@rct.co.il
תשלום מאובטח
ביצוע תשלום לחברת RCT באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי
התחברות לדוא"ל RCT

משתמש
סיסמה
קידום אתרים בניית אתרים לינוקס Linux קורסים קידום אתרים מוצרי פרסום מדבקות קיר
משפחתון מחשבון unit conversion תוספות שיער משלוחי פרחים רהיטים שירותי סיעוד