מגזין מסחר בארה"ב ערך סקר בתחילת יוני בין 2521 אמריקאים. נושאי הסקר היו :
1.באילו סוגי מודעות את\ה משתמש\ת כמקור מידע לפני קניה?
2.מאלו סוגי מודעות את\ה מתעלם\ת?
למרות שהסקר נערך בקרב מבוגרים אמריקאים, התוצאות מעניינות.
התוצאות לגבי הפרסום שעוזר לבצע רכישה:
37% טענו כי פרסום בטלויזיה עוזר להם להחליט לגבי ביצוע רכישה.
17% טענו שפרסום בעיתון עוזר להם להחליט לגבי ביצוע רכישה..
14% טענו שפרסום במנועי חיפוש באינטרנט עוזר להם להחליט לגבי ביצוע רכישה..
כאשר 3% דיווחו על פרסום ברדיו ובאנרים באינטרנט רק 1%.
לעומת זאת 28% מן הנשאלים טענו שאף אחת משיטות הפרסום אינה משפיעה על החלטתם לביצוע רכישה.
לכשנשאלו מאילו סוגי מודעות הם מתעלמים:
46% טענו שהם מתעלמים מבאנרים באינטרנט.
17% טענו שהתעלמו מפרסום במנועי חיפוש.
13% טענו שהתעלמו מפרסום בטלויזיה.
9% טענו שהתעלמו מפרסום ברדיו
6% טענו שהתעלמו מפרסום בעיתון.
למרבה הפלא בסקרים אחרים שנערכו בקרב בני נוער התגלה כי יותר בני נוער מתעלמים ממודעות פרסום במנועי חיפוש – עובדה הסותרת את האינטואיציה בנושא.
כתוב תגובה