בתחילת השנה הצהיר מנכ"ל סימנטק אנריקה סיילם כי אבטחת ארגונים הגדולים לוקה בחסר (Enterprise Security is broken). כיום סימנטק מנסה לתקן את אחת הסיבות (על פי טענת סימנטק). שירות הניטור החדש יספק ללקוחות (בעיקר גדולים) שירותי ניטור ומעקב לשלושת מוצרי סימנטק:
Symantec Anti-Virus
Symantec Endpoint Protection
Symantec Network Access Control
על מנת לודא כי המוצרים פועלים כנדרש אצל הלקוחות. עוד טוענת סימנטק כי למשל אם שירות העדכון של הלקוח אינו מצליח לעדכן את עצמו בצורה אוטומטית, מתחייבת סימנטק ליצור קשר עם הלקוח בתוך 30 דקות על מנת לטפל בתקלה.
סימנטק טוענת כי עדיף לחברות להשאיר את העבודה של טיפול במוצריה, לאנשיה היא – גם בשל המקצועיות הרבה של אנשי סימנטק במוצריה. סיבה נוספת היא שירות המתמקד אך ורק בצורכי האבטחה של ארגון – יעיל יותר מאנשי IT שזו רק חלק מעבודתם, בנוסף מחלקות IT ברחבי העולם כעת חסרות כ"א ולעתים החוסר פוגע ברמת האבטחה של הארגון.
סימנטק מתחייבת לעזור ללקוחותיה לעמוד בתקני האבטחה המחמירים – בייחוד בתחום הפיננסים ובתחום הבריאות.
המוצר כבר מוצע ללקוחות החברה והתמחור לא נמסר, אולם ידוע כי התמחור הוא על פי תחנות קצה והמינימום הוא 2500.
כתוב תגובה