כמובטח, גוגל אנליטיקס החלה לאסוף מידע מאתרים שהמקור להפנייות אליהם הוא מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט – בינג ולא ב"אתרים מפנים" כפי שהיה עד עתה. כתוצאה מכך, משתמשים יכולים כעת לראות האם מסע הפרסום של מיקרוסופט למנוע החיפוש החדש שלה משתלם גם לה וגם לבעלי האתרים.
כפי הנראה, כרגע בינג הוא הצלחה, ומסע הפרסום של מיקרוסופט אכן נושא פרי, תההפניות המגיעות מבינג בממוצע בשלושת הימים האחרונים גבוהות מאלה המגיעות מיאהו (לפחות על פי בדיקות אר.סי.טי. לאתרים לא ישראלים.
כתוב תגובה