מיקרוסופט השיקה מנוע חיפוש חדש בשם BING או בינג בעברית.
החדשות המרעישות הן בעצם הנכונות של מיקרוסופט לקדם ולמתג את מנוע החיפוש החדש שלה בחשבון של 100M$ לשנה, רק לשם השוואה גוגל מוציאה 10% מן הסכום הזה בשנה.
כרגע גוגל אנאליטיקס אינה מכירה בבינג בממשק הסטטיסטיקות שלה והתוצאות לגבי מילות חיפוש אינן ברורות.
התקווה של כולנו היא שבינג יתפוס תאוצה ברשת ואולי יקום מתחרה שיגרום לגוגל להבין שבאינטרנט – הכל אפשרי – בעיקר מבית מיקרוסופט.
כתוב תגובה