שיפור אתרים
מושג המתאר יעילות אתר לסריקת מנוע חיפוש, ובכך לשפר את נפח ואיכות המשתמשים המגיעים לאתר מסוים על ידי מילות חיפוש אורגניות או נייטרליות.
בדרך כלל ככל שתוצאת החיפוש גבוהה יותר או ככל שאתר מתוייג גבוה יותר במנוע החיפוש, כך יגיעו יותר "מחשפים אל האתר, ניתן גם למקד חיפושים על פי תעשיה או כל תחום אחר על מנת להביא לאתר משתמשים יותר ויותר רלוונטיים – הכוונה למשתמשים שבאמת יפיקו תועלת מן האתר וישתמשו בו (למשל חנות אינטרנט).
תוך כדי תהליך השיפור של האתר, הדגש מושם על צורת העבודה של מנועי החיפוש ומה אנשים יחפשו כדי להגיע לאתר. השינויים בדרך כלל ניכרים בשיפור חזותי של האתר, שיפור הקוד ממנו מורכב האתר ומבנה האתר בכללותו, כמו כן יתכנו גם בעיות המונעות ממנועי החיפוש סריקה נכונה או סריקה בכלל של תוכן האתר.
שינויים נוספים יכולים להיות הוספת תוכן לאתר על מנת למקד חיפושים, וידוא תוכן קריא על ידי מנועי חיפוש.
ישנן שיטות נוספות שאינן מקובלות כלל ועלולות לגרום נזקים בלתי הפיכים לקידומו של אתר במנועי חיפוש, הם חוות קישורים, דחיסת מילות חיפוש ועוד טכניקות נוספות העלולות לגרום להסרתו של אתר מרשימות מועי החיפוש כלל דבר שקשה מאד לתקנו לאחר מעשה ועלול לקחת מספר חודשים במקרה הטוב.
כתוב תגובה